Mitä yhteistä on työvaatteiden verkkokaupalla ja 90-luvun kovimmalla toimintaelokuvalla?
Case: Työvaatemyynti.fi
Työvaatemyynti.fi on suomalainen työvaatteiden verkkokauppa. Yritys on kasvanut viime vuosina voimakkaasti.
Kasvava yritys tarvitsee myös laadukasta markkinointimateriaalia kehittyvän brändin ajuriksi. Olemmekin tehneet useamman eri yhteistyöprojektin Työvaatemyynnin kanssa.
Näyttelijöiden hankinta tehtiin yhteistyössä, ja asiakas kokosi statistit omasta henkilöstöstään sekä yhteistyökumppaneista.
Lähestyimme ideointivaiheessa aihetta kohderyhmän kautta. Tavoitellun ikäryhmän yksi ikonisimmista elokuvista on 90-luvun toimintaklassikko Terminaattori 2. Puhutaan todellisesta sukupolvikokemuksesta. Videosta muotoutui näin pastissi legendaarisesta baarikohtauksesta.
Asiakas osti idean välittömästi! Käsikirjoittaminen oli hyvin yksinkertaista. Kuvausten suunnittelussa katsoimme tarkkaan alkuperäisen kohtauksen yksityiskohtia, kuvakulmia, valaistusta jne. Näin muodostimme kuvakäsikirjoituksen, jolla varmistettiin, että mainos pysyy tunnistettavana.
Laatu, luotettavuus, joustavuus sekä hinta-laatusuhde ovat timanttisella tasolla. - Antti Tarvainen, toimitusjohtaja, Työvaatemyynti.fi
Verkkokauppojen liiketoiminnan yksi olennaisimmista menestystekijöistä on konversioon tähtäävä digimarkkinointi. Siksi huomiota herättävä video on omiaan kasvattamaan liikennettä sivuilla. Jos asiakas samaistuu brändiin, todennäköisyys tuotteen ostamiselle kasvaa.
Brändimainos tuotettiin kasvattamaan brändin tunnettavuutta. Tärkeimmät asiat tunnettavuuden kasvattamisessa ovat huomion herättäminen, tunnesiteen luominen ja brändin perusviestin välittäminen.
“Yhteistyö BrainyDayn kanssa on sujunut todella jouhevasti. Ideoistamme on saatu heti kiinni. Projektien aloituspalavereissa he ovat oivaltaneet hienosti millaista toteutusta halutaan, sekä mikä on videon kohderyhmä, joka on verkkokaupan markkinoinnissa videoiden kautta erittäin tärkeää. Projektien aikataulut ovat aina pystytty toteuttamaan asiakkaan toiveiden mukaan ja tarvittaessa nopeallakin aikataululla.” -Antti Tarvainen, toimitusjohtaja, Työvaatemyynti.fi
Olemme tuottaneet Työvaatemyynnille useamman eri videon, sekä tyypillisesti kampanjaoptimoidut versiot.
Tässä projektissa tarkoituksena on esitellä, mitä konepellin alla tapahtuu, kun asiakas tilaa vaatteen painatuksella.
Tuliko videotus? Petri voi auttaa.
PETRI LAURONEN
044 299 4075
petri.lauronen@brainyday.fi