Brainy Daily

Kuumat puheenaiheet, mielenkiintoinen kerronta, asiantuntevat kommentit. Siitä on Brainy Daily tehty. Against väsynyt sisältö since 2018!

Haemme mainosnäyttelijää Pohjois-Karjalaan
Haemme mainosnäyttelijää Pohjois-Karjalaan
May 14 / Petri Lauronen

Casting call: mainosnäyttelijä Pohjois-Karjalaan

Etsimme mainosnäyttelijää. Sopiva henkilö on 30-45-vuotias mies tai nainen, joka puhuu luonnollisesti Pohjois-Karjalan murretta ja…

Asiantuntijavideoiden laatu on tärkeä asia, joka jokaisen markkinoijan tulisi huomioida.
Asiantuntijavideoiden laatu on tärkeä asia, joka jokaisen markkinoijan tulisi huomioida.
Mar 20 / Petri Lauronen

Videon laatu ja sen merkitys – 5 väitettä videosta vuodelle 2019

Koska videota tuppaa tulemaan nykyaikana ovista ja ikkunoista, on vain luonnollista, että laatu heittelee aika…

Tarinankerronta on taito, joka kannattaa hanskata hyvin markkinointihommissa.
Tarinankerronta on taito, joka kannattaa hanskata hyvin markkinointihommissa.
Feb 21 / Petri Lauronen

Tarinankerronta – 5 väitettä videosta vuodelle 2019

Tarinankerronta on taitolaji. Hyvä jerrynheittäjä saa viihdytettyä juhlakansaa useita tunteja, eikä sittenkään vielä pitkästytä. Vastaavasti…

Videon pituudessa on tärkeätä huomioida eri julkaisukanavat
Videon pituudessa on tärkeätä huomioida eri julkaisukanavat
Jan 31 / Petri Lauronen

Videon pituus – 5 väitettä videosta vuodelle 2019

Videon pituus kiinnostaa aika monesti, kun puhutaan videotuotannosta. Minkä mittainen mainos voisi olla kaikkein paras?…

Videotuotannossa esituotanto on yksi tärkeimmistä valmistelevista prosesseista
Videotuotannossa esituotanto on yksi tärkeimmistä valmistelevista prosesseista
Jan 31 / Petri Lauronen

Videotuotannon vaiheet – esituotanto

Videotuotanto on monesti monimutkainen kokonaisuus. Kuten mikä tahansa muukin prosessi, myös videotuotanto on onneksi jaettavissa…

Puhuva pää on helppo tapa aloittaa videomarkkinointi
Puhuva pää on helppo tapa aloittaa videomarkkinointi
Jan 23 / Petri Lauronen

Puhuva pää, out – 5 väitettä videosta vuodelle 2019

Video kasvaa edelleen vuonna 2019. Äidyin tarkastelemaan kehitystä ja kirjaan 5 eri väitettä videosta vuodelle…

Ilmakuvaus on hyvä ja kustannustehokas tapa tehdä videoita.
Ilmakuvaus on hyvä ja kustannustehokas tapa tehdä videoita.
Jan 17 / Petri Lauronen

Ilmakuvaus on nykyinen musta

Ilmakuvaus on vallannut videotuotannoista itselleen melko vakaan jalansijan parin viimeisen vuoden aikana. Tähän on olemassa…

joulukampanja onnistuu parhaiten videon avulla
joulukampanja onnistuu parhaiten videon avulla
Nov 28 / Petri Lauronen

Joulukampanja – videomainos lehtimainoksen hinnalla

Video sitouttaa sosiaalisessa mediassa 12 kertaa paremmin, kuin kuva ja teksti (Wyzolw, 2017). Facebook ja…

Jänis kurkkaa verhon takaa.
Jänis kurkkaa verhon takaa.
Nov 21 / Petri Lauronen

Miten yrityksen esittelyvideosta saadaan kaikki mehut irti?

Yrityksen esittelyvideo kertoo mitä yrityksesi tekee, kenelle ja miksi. Ammatillisessa mielessä ihmisellä kestää 7 sekuntia…

Jänis kurkkaa verhon takaa.
Jänis kurkkaa verhon takaa.
Oct 9 / Petri Lauronen

Feikkaaminen OUT, persoonallisuus IN

Jonkin aikaa sitten törmäsin Linkedinissä postaukseen, jossa kyseltiin, mitä ihmiset tekevät rentoutuakseen. Kommenteissa mm. jooga,…

Kun haluat tietää lisää videomarkkinoinnista, ota yhteyttä.

Heräsikö ajatuksia?

Oletko eri mieltä jostain? Haluatko jatkaa keskustelua? Vänkää vastaan, kommentoi tai jatka omalla mielipiteelläsi.