Rekrytointi
Rekrytointi
Sep 6 / Petri Lauronen

Näyttelijähaku: Perhehoidon brändimainos

Etsimme näyttelijöitä ja statisteja perhehoidon tunteelliseen brändimainokseen. Mainos kuvataan 23.-24.9. Pohjois-Karjalassa vaihtuvissa lokaatioissa (Joensuu, Polvijärvi, Mönni,…

Näytelijähaku Pohjois-Savossa
Näytelijähaku Pohjois-Savossa
Sep 3 / Petri Lauronen

Näyttelijähaku: Tunnetun kuopiolaisen yrityksen brändimainos

Etsimme näyttelijöitä ja statisteja tunnetun kuopiolaisen yrityksen brändimainokseen. Mainos kuvataan Pohjois-Savossa iltapäivällä maanantaina 27.9. (kelivaraus, varapäivä…

Haemma avustajia mainokseen
Haemma avustajia mainokseen
Aug 26 / Petri Lauronen

Näyttelijähaku: elintarvikeyrityksen brändimainos

Etsimme näyttelijöitä ja statisteja elintarvikeyrityksen brändimainokseen. Mainos kuvataan Pohjois-Savossa tiistaina 29.9. Rooleissa ei ole repliikkejä,…

Tarinankerronta on taito, joka kannattaa hanskata hyvin markkinointihommissa.
Tarinankerronta on taito, joka kannattaa hanskata hyvin markkinointihommissa.
Aug 26 / Petri Lauronen

Näyttelijähaku: Panimon brändimainos

Etsimme näyttelijöitä ja statisteja panimon brändimainokseen. Mainos kuvataan Kuopiossa maanantaina 30.8. Rooleissa ei ole repliikkejä,…

Rekrytointi
Rekrytointi
Apr 19 / Petri Lauronen

Rekrytointi – videotuotannon ammattilainen

Etsimme pikaisella aikataululla videoammattilaista meille töihin ajalle 1.5.2021-31.8.2021. Työtehtävät ovat pääasiassa videokuvaamista sekä leikkaamista mainoksiin…

Jänis kurkkaa verhon takaa.
Jänis kurkkaa verhon takaa.
Mar 3 / Petri Lauronen

Casting call: Vaatekaupan mainoskuvaus

Etsimme miehiä ja naisia vaatekaupan mainosvideokuvauksiin statisteiksi ja näyttelijöiksi. Kuvaukset järjestetään 17.3.2021 Joensuussa noin klo…

Tarinankerronta kannattaa
Tarinankerronta kannattaa
Aug 11 / Petri Lauronen

Tarinankerronta teollisuudessa – jos siis haluat erottua

Kaikki kansainvälistä kauppaa tekevät yritykset tietävät, että menestyäkseen markkinoinnin tulee olla kunnossa. Markkinoinnin ydinviestin pitää…

The Spark on brändielokuva
The Spark on brändielokuva
Feb 7 / Petri Lauronen

Making of Spark – kuinka brändielokuva tehtiin

The Spark -brändielokuva kertoo tarinoista ja siitä, kuinka ne syntyvät. Tarinat eivät ole mitä tahansa…

Videokampanja rakennetaan fiksusti siksi, että se tuottaisi tulosta
Videokampanja rakennetaan fiksusti siksi, että se tuottaisi tulosta
Nov 14 / Petri Lauronen

Videokampanja teollisuuden markkinoinnissa

Video on tehokkain tapa kiinnittää teollisuuden ostajan huomio. Pelkkä hieno video on kuitenkin riittämätön, mikäli…

Videon paras ominaisuus on sen luonne herättää huomio
Videon paras ominaisuus on sen luonne herättää huomio
Nov 4 / Petri Lauronen

Video herättää teollisuuden ostajan huomion

Suomalaisen teollisuusyritysten markkinointi on mennyt kovilla loikilla eteenpäin viime vuosina. Kotisivut ovat tyylikkäitä ja luottamusta…

Videotuttaako? Ota yhteyttä, niin tuumaillaan videotarvettasi.

Heräsikö ajatuksia?

Oletko eri mieltä jostain? Haluatko jatkaa keskustelua? Vänkää vastaan, kommentoi tai jatka omalla mielipiteelläsi.