Yritysesittely: NTT Coresaw

Jun 19, 2018
Yritysesittely tehtiin kaivannaisteollisuuden ostajia varten. Investointi on maksanut itsensä takaisin monikymmenkertaisesti.

NTT Coresaw on kaivannaisteollisuuden käyttöön kehitetty laite, joka leikkaa porausreikien näytteitä. Leikkuri on markkinoiden nopein ja tuotteen brändiä haluttiin nostaa tunnetummaksi brändivideon avulla.

Videon suunnittelu tehtiin yhteistyössä asiakkaan kanssa. Kohderyhmänä oli kaivannaisteollisuuden yritysten johtohenkilöt, joten videolla haluttiin korostaa tuotteen hyötyjä ja sen kustannustehokkuuden luomaa lisäarvoa. Videosta haluttiin vakuuttava ja elokuvamainen sekä ongelmatilanteesta mahdollisimman realistinen. Johannes ja Samuli käsikirjoittivat videon, jonka jälkeen sille ajettiin ”happotesti” geologian laitoksen tutkijan toimesta.

Kun käsikirjoitus läpäisi testin, video kuvattiin ja editoitiin.

Videota esitettiin pääsääntöisesti messukäytössä. Yritys ei ole tehnyt samaan aikaan merkittäviä markkinoinnin tai myynnin investointeja, joten videon tehoa on pystytty tarkkailemaan suhteellisen luotettavasti. Asiakkaan mukaan NTT Coresaw’n myynti on noussut merkittävästi videon julkaisun jälkeen.

”Investointi brändivideoon maksoi itsensä takaisin monikymmenkertaisesti.” – Samuli Taponen, NTT Coresaw, Export Manager.

Videotuttaako? Ota yhteyttä, niin tuumaillaan videotarvettasi.

Palveluopas ja hinnasto

Hyvin tehty videokampanja voi muuttaa koko yrityksen suunnan.

Käy tsekkailemassa, miten homma oikein toimii.