Business Joensuu on on Pohjois-Karjalassa toimiva kehitysyhtiö, joka tarjoaa palveluitaan 7 kunnan, 120 000 asukkaan ja 6 500 yrityksen alueella.
Yhtiö tarjoaa palveluita yritysten käynnistämiseen, kasvuun ja kansainvälistymiseen, investointeihin ja sijoittumiseen, sekä Tiedepuiston tila- ja tapahtumapalveluita.
Lisäksi Business Joensuu tuottaa eri toimialojen kasvu- ja kilpailukykyohjelmia, jotka luovat yrityksille parhaat edellytykset toimia Joensuun alueella. Vastaamme asiakastarpeisiin hyvällä sykkeellä, ammattitaitoisesti ja tuloksellisesti.
Business Joensuu järjestää vuosittain Start Me Up -liikeideakilpailun, johon liittyvä kampanja on yksi heidän vuoden merkittävimpiä kampanjoita. Start Me Up -kilpailun brändiä haluttiin kehittää uudenlaiseen suuntaan. Toimeksiannossa haluttiin innostavia ja hakemaan kannustavia videoita, joiden pääviestinä olisi, että “jokainen idea voi olla potentiaalinen helmi”.
Tuotimme kaksi toisistaan poikkeavaa mainosta someversioineen. Ensimmäisen videon idea oli tehdä leffatrailerin kaltainen mainos, jonka tyylilajiksi valikoitui trilleri. Panostimme videon visuaalisuuteen ja valaistukseen.
Toinen video kuvasi 90-lukulaista toimistotyöläistä, joka kiirettänsä helpottaakseen tulee keksineeksi handsfreen. Tyyli on humoristisempi, letkeämpi ja reippaampi.
Kampanja sai erinomaisen vastaanoton ja asiakas oli hyvin tyytyväinen lopputulokseen: “Videoita käytettiin yhteen vuoden suurimmista kampanjoista, eli merkittävään ja tärkeään liikeideakilpailuun. Kampanja onnistui erittäin hyvin ja nämä videot olivat onnistumisessa keskeisessä roolissa.” – Miia Lähteenmäki, Viestintä- ja projektikoordinaattori, Business Joensuu