Huipulle Naiset -seminaari on naisjohtajuuden teeman ympärille rakennettu konsepti

Aftermovie: Huipulle Naiset -seminaari

Huipulle Naiset on naisjohtajuuteen keskittyvä seminaarikonsepti. Asiakkaan toive oli vangita tapahtuman tunnelma, mutta myös kertoa tarina.
Fineq on itäsuomalainen yritys, jolle teimme yritysesittelyn

Yritysesittely: FinEq International Oy

FinEq on kasvuhakuinen yritys. Kasvua tukemaan tehtiin yritysesittely, joka tekee tutuksi FinEqin henkilöstöä persoonallisella ja erottuvalla tavalla.
Savogrow etsi matkailun asiantuntijaa Lakeland 2 -hankkeeseen.

Rekryvideo: Savogrow – matkailun asiantuntija

Asiakkaamme Savogrow halusi rekrytoida matkailun asiantuntijan suurhankkeen aloittamisen yhteydessä.

Rekryvideo: Savogrow – tuotekehittäjä

Asiakkaamme Savogrow halusi käyttää videota rekrytoinnin välineenä, kun he etsivät tuotekehittäjäksi huippuosaajaa.
Teimme TFW Joensuulle yritysesittelyn ja somevideot

Yritysvideo ja somevideot – Training For Warriors Joensuu

TFW Joensuu on osa kansainvälistä treeniohjelmaketjua. He tarvitsivat yritysesittelyn ja somevideot parantamaan diginäkyvyyttä.
Suunnittelimme, kuvasimme ja tuotimme Polku 2018 yrittäjyysviikon aftermovien

Aftermovie: Polku 2018 -yrittäjyysviikko

Toteutimme Polku-yrittäjyysviikon Aftermovien, joka esitettiin viikon lopuksi Polku-gaalassa.

Yritysesittely: ViiMet Oy

Teimme yritysesittelyvideon ViiMet Oy:lle. Yritys tekee koneistuksia ja hitsauksia mm. metsä- ja maanrakennuskoneisiin.
Henkilöbrändivideolla saadaan lisää syvyyttä henkilön persoonaan ja ammattitaitoon.

Henkilöbrändivideo: OP-Kiinteistökeskus

Teimme OP-Kiinteistökeskuksen välittäjille henkilöbrändivideot, joilla haluttiin tuoda välittäjiä lähemmäksi asiakkaita.
Brändivideo tehtiin kiusaamisen vastustamiseksi yhteistyössä Kuopio Steelersni ja Kuopion kaupungin kanssa.

Brändivideo: Kuopio Steelers ja Kuopion kaupunki

Kuopio Steelers ja Kuopion kaupunki halusivat toteuttaa yhteistyökampanjan, jossa otetaan kantaa koulukiusaamiseen.
Teimme NTT Coresawin brändivideon.

Yritysesittely: NTT Coresaw

Brändivideo tehtiin kaivannaisteollisuuden ostajia varten. Investointi on maksanut itsensä takaisin monikymmenkertaisesti.
Kun haluat tietää lisää videomarkkinoinnista, ota yhteyttä.

Haluatko kuulla lisää siitä, mitä olemme tehneet?

Ota yhteyttä, niin tuumaillaan lisää.