Yritysesittelyn tarkoitus on kertoa kohderyhmällesi, mitä teet, kenen ongelman ratkaiset ja kuinka eroat kilpailijoistasi.

Yritysesittely

Kun haluat tavoittaa uusia kohderyhmiä tai saattaa brändimarkkinointisi perustasolle, asiakkaidesi tulee tietää, keitä olette ja mitä teette. Yritysvideo kertoo sen heille.

Kuten kaikki tiedämme, kuluttajat ja yritysostajat ovat nykyisin kiireistä porukkaa. Tämän takia se, joka pystyy kertomaan viestinsä selkeästi, lyhyesti ja mielenkiintoisesti, herättää huomion. Video soveltuu tämänkaltaiseen viestintään kuin valettu.

Yritysesittely on napakka video, jonka tarkoituksena on selventää uusille ihmisille se, mitä teette, keitä olette ja minkä ongelman ratkaisette. Kun kampanja suunnitellaan esitettäväksi oikealle kohderyhmälle, saadaan oikeat ihmiset kiinnostumaan palvelustasi.

Hyöty #1

Ihmiset ostavat mieluummin yritykseltä, jonka brändi on ennestään tuttu.

Hyöty #2

Ihmiset tutustuvat uusiin brändeihin sosiaalisessa mediassa. Napakalla videolla varmistetaan se, että kohderyhmäsi tunnistaa sinut.

Hyöty #3

Kiinnostusta herättävä video pönkittää mahdollisuutta, että asiakas tutustuisi palveluusi tarkemmin.

Teimme yritysesittelyvideon ViiMet Oy:lle

Katso esimerkki yritysesittelystä!

Teimme yritysesittelyvideon ViiMet Oy:lle.